Іноді буває, що покупець хоче повернути кошти за неякісний товар. Але виявляється, що ціна змінилася. У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" розповіли про права споживача в такому випадку.
"Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник із вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти", - йдеться в повідомленні.
Відповідно до п. 7 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- повернути суму, зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
Як пояснили фахівці, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.
Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
"Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину - не більше ніж 30 днів", - додали експерти.
Раніше ми писали, що робити, якщо касир не приймає гроші деяких номіналів.