Вирішили повернути гроші за товар, але ціна змінилася: що робити

Українці можуть повернути неякісний товар та отримати більше грошей, ніж заплатили.
Вирішили повернути гроші за товар, але ціна змінилася: що робити
Ілюстративне фото / Getty Images

Іноді буває, що покупець хоче повернути кошти за неякісний товар. Але виявляється, що ціна змінилася. У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" розповіли про права споживача в такому випадку.

Читайте також:

"Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник із вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти", - йдеться в повідомленні.

Відповідно до п. 7 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:

  • повернути суму, зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
  • повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.

Читайте також:

Як пояснили фахівці, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.

Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.

Читайте також:

"Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину - не більше ніж 30 днів", - додали експерти.

Раніше ми писали, що робити, якщо касир не приймає гроші деяких номіналів.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK