2023 року за підсумками традиційного дня розпродажів "Чорної п'ятниці" 24 листопада українці оплатили через мережу торгових терміналів ПриватБанку майже 8 млн покупок на сумму 2,5 млрд грн. Це більше, ніж у звичайні дні, на 22%, повідомила пресслужба банку.
Загалом на тиждень розпродажів українці через cashless мережу ПриватБанку здійснили 49 млн покупок на 15,3 млрд грн.
Найчастіше українці купували зі знижками:
- одяг та взуття - 1,6 млн покупок на 282 млн грн;
- смартфони та комп'ютери - 560 тис. покупок на 281 млн грн.
За інформацією фінустанови, кількість покупок у розстрочку ПриватБанку в інтернет-магазинах - 36,7 тис. - перевищила кількість покупок у кредит у традиційних офлайн-магазинах (34,7 тис.).
За допомогою сервісу ПриватБанку "Оплати частинами" за тиждень розпродажів оформлено 71,5 тис. покупок більше ніж на 1 млрд грн. Найчастіше в розстрочку купували смартфони, іншу електроніку та побутову техніку, а середня вартість покупки в розстрочку становила14 тис. грн.
Раніше ми писали, що українські діти, які користуються банківськими картками "Юніора" ПриватБанку, найчастіше віддають перевагу покупкам через POS-термінали й більше купують офлайн, ніж через інтернет.