Часто від продавців можна почути, що товар, куплений по акції, повернути не можна. Чи так це насправді, розповіли в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
"Покупці вже встигли звикнути до подібних заходів і активно роблять покупки, не зважаючи на звичний напис "Акційний товар поверненню й обміну не підлягає". Проте варто зазначити, що така позначка суперечить нормам чинного законодавства", - йдеться в повідомленні.
Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Однак, це не стосується переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, затвердженому постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 №172.
Якщо ваші права як споживача порушено та суб'єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, потрібно звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку.
Раніше ми писали, що тепер українці можуть отримати гарантійний талон на техніку в електронному вигляді.