Сума в платіжці за світло більша, ніж очікувалося: що робити

Деколи цифри в платіжках виявляються значно вищими, ніж очікується.
Сума в платіжці за світло більша, ніж очікувалося: що робити
Ілюстративне фото / depositphotos.com

Незважаючи на воєнний стан, українці мають сплачувати за комунальні послуги. Трапляються випадки, коли громадяни отримують платіжки за світло з більшими сумами, ніж очікувалося. Чому так відбувається й що треба робити, розповідає YASNO.

Читайте також:

"Доволі часто трапляється ситуація, коли приходить платіжка, а сума на сплату в ній більша, ніж очікувалося. З імовірністю в 99,9% оператор системи розподілу провів нарахування по середньому, якщо ви не передали показання вчасно", - йдеться в повідомленні.

Чому виникають нарахування по середньому

Подавати дані за спожиту електроенергію слід у встановлений термін - 2 останні дні місяця й перші 3 дні наступного. 

Читайте також:

"Це гарантує, що в платіжці людина побачить рівно той об'єм, який вона використала за місяць. Але бувають моменти, коли показання подають невчасно. Наприклад, клієнт передав показання за 27 днів, а в місяці їх 31", - повідомляють експерти.

Таким чином оператор системи розподілу має дані по споживанню лише за 27 днів. Скільки кіловат було використано за 4 дні, що залишилися, невідомо. Тож нарахування за цей період проводяться по середньому. Тобто оператор системи розподілу бере дані за 4 дні, але минулого року, і з ними працює. 

Читайте також:

"До речі, це також відповідь на питання: "Чому платіжка велика, якщо протягом місяця кожен день були відключення?" Усе це може відбуватися через показання, які подали невчасно", - пояснили в компанії.

Що потрібно робити, щоб показники нараховували фактично

Насамперед слід вчасно подавати показання лічильника. Обов'язково потрібно враховувати кількість днів у місяці. Якщо показання за травень треба відправити 30-31 травня і 1-3 червня, то показання за червень подаватимуться 29-30 червня і 1-3 липня. Дані приймаються, навіть якщо це вихідні або державні свята. 

Читайте також:

Крім того, надсилайте дані онлайн. Це можна зробити за пару секунд найбільш зручним способом - через чат-бот, мобільний застосунок або особистий кабінет на сайті. 

Раніше ми писали, як користуватися бойлером та не переплачувати за електрику.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK