Права споживача: що робити, якщо випадково розбили товар у магазині

Відшкодування коштів за пошкоджений чи знищений товар здійснюється лише в судовому порядку.
Права споживача: що робити, якщо випадково розбили товар у магазині
Ілюстративне фото / Getty Images

Якщо покупець випадково розбив товар у магазині, не потрібно поспішати за нього платити, адже законодавство на боці споживачів. Про це повідомили в Держпродспоживслужбі.

Читайте також:

Відповідно до ст. 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець не власник, поки не заплатить за товар. 

Як пояснили у відомстві, частиною 2 ст. 17 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено, що продавець зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також відповідно до цієї норми забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту. 

Читайте також:

"Тож, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести у суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права, а тільки зафіксувати факт пошкодження свого майна", - йдеться в повідомленні.

Українцям слід пам'ятати, що відшкодування коштів за пошкоджений чи знищений товар здійснюється лише в судовому порядку. Уже в суді магазин має довести, що покупець зробив це навмисно.

Читайте також:

У разі, коли після всіх аргументів покупця продовжують змушувати платити за розбитий або пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.

Нагадаємо, якщо продавець або виробник товару, надавач послуг відмовив у задоволенні законних вимог, то споживачі можуть звернутися до суду за захистом своїх законних прав.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK