Одеська компанія будуватиме дорогу в Румунії

"Автомагістраль-Південь" із румунськими партнерами отримала замовлення від Нацкомпанії з управління дорожньої інфраструктури Румунії на 460 млн євро.
ілюстративне фото / automagistral.com.ua
ілюстративне фото / automagistral.com.ua

Компанія "Автомагістраль-Південь" стане підрядником на будівництво першої ділянки автостради "Арад-Орадя" в Румунії. Роботи виконуватимуться спільно з асоціацією PRECON TRANSILVANIA SRL (Румунія), а замовником виступає Національна компанією з управління дорожньої інфраструктури Румунії (CNAIR). Будівництво ділянки дороги протяжністю 33,7 км обійдеться румунському бюджету в 460 млн євро.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Читайте також:

Зазначається, що термін виконання робіт, згідно з контрактом, становитиме 24 місяці, а саме будівництво швидкісної траси "Орад-Арадя" (120,5 км) складається з кількох ділянок, на кожну з яких замовник проводить окремий тендер.

Повідомляється, що в лютому 2025 року "Автомагістраль-Південь" із партнерами виграла тендер на лот №1 (33,7 км). Тепер це перший укладений контракт на будівництво "Орад-Арадя".

За словами гендиректора Національної компанії з управління дорожньої інфраструктури Румунії Крістіана Пістола, нова швидкісна автомагістраль є частиною стратегічного європейського коридору Via Carpathia, що забезпечує автомобільне сполучення між Балтійським - Чорним і Середземним морями.

Також повідомляється, що на першій ділянці проєкту передбачено будівництво 32 мостів, розв'язок і шляхопроводів, серед яких 727-метровий шляхопровід над залізницею, а також два паркінги для зарядки електромобілів.

При цьому гендиректор компанії "Автомагістраль-Південь" Микола Тимофєєв наголосив, що передумовою перемоги на даному тендері стали успішно реалізовані раніше компанією масштабні проєкти в Молдові та кілька перших проєктів у Румунії (ремонт автодороги в Трансільванії та реконструкція аеропорту "Сату-Маре").

Читайте також:

Також у компанії нагадали, що вона реалізовувала великі інфраструктурні проєкти на українському ринку. Серед яких - будівництво злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту Одеси, швидкісна траса Н-31 між Києвом і Дніпром, водоймище найбільшої в Європі Дністровської ГАЕС, магістральний водопровід Кривого Рогу, 600-метровий міст через Десну на трасі "Київ-Чернігів" та десятки інших пам'яток.

Крім того повідомляється, що торік у Румунії відкрито офіс "Автомагістраль-Південь", де вже триває підготовка до старту робіт і паралельно боротьба за інші контракти на румунському ринку.

Як відомо, компанія "Автомагістраль-Південь" неодноразово ставала об'єктом журналістських розслідувань в Україні щодо завищених цін на будівельні роботи на тендерах Укравтодору та Держвідновлення, несумлінної конкуренції та монопольного становища на ринку. А в жовтні 2024 року в офісі компанії Нацполіція провела обшуки.

При цьому ЗМІ за часів держпрограми "Велике будівництво" зараховували "Автомагістраль-Південь" до так званого "дорожнього картелю", куди разом із цією фірмою входили такі гіганти ринку, як "Автострада", "Росдорстрой" і "Онур".

Раніше ми писали про те, що ТОВ "Автомагістраль-Південь" у 2023 році було перераховано 10,5 млрд грн від держави, а до початку повномасштабного вторгнення компанія стала головним дорожнім підрядником програми "Велике будівництво". При цьому загальна вартість переможних лотів у процедурах публічних закупівель компанії становить близько 580 млрд грн, а бенефіціаром компанії є Олександр Бойко.



Слідкуйте за нашими новинами та відео
  • YouTube
  • Facebook
  • Telegram
  • Google News

ТОП-Новини