З початку повномасштабної війни кількість юридичних осіб, які декларують ввезення дизельного пального в Україну, зросла майже вп'ятеро. Про це повідомив експерт Консалтингової групи "А-95" Артем Куюн, пише enkorr.
Так, станом на липень минулого року дизпальне імпортувала 71 компанія, а вже в липні 2022 року кількість зросла до 355.
При цьому кількість імпортерів бензинів у липні цього року збільшилася до 105, тоді як у липні минулого року їх було близько 36. Що стосується постачальників автогазу, то в 2021 році їх налічувалося в середньому 73, а зараз майже 114.
Така активізація імпортерів призвела до профіциту автогазу на ринку та злету імпорту дизельного пального. Унаслідок чого вже почали знижуватись ціни, вважає Куюн.
"На ринку пального назріває серйозна штовханина. Криза вщухала трошки повільніше, ніж починалася, але теж швидко. Ціни в гурті вже тестують дно, а маржа повертається до нормативної. Проте не у всіх. Під час боротьби з дефіцитом залишитися без збитків поталанить не всім - більшість ситуативних постачальників очікує жорстке приземлення", - зазначив експерт.
Раніше ми писали, що АТ "Укрзалізниця" й одна з найбільших нафтопереробних компаній Східної Європи PKN Orlen (Польща) домовилися про співпрацю з постачання польською компанією дизпального для потреб української економіки.