АТ "Укрзалізниця" розпочинає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів. Про це повідомила пресслужба компанії в Telegram.
"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах Укрзалізниці", - йдеться в повідомленні.
У рамках "пілоту" на перших двох поїздах тестуватимуться:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
- замість кускового мила для рук якісна піна в зручних автоматичних дозаторах;
- зручніші тримачі для туалетного паперу та інший папір;
- одноразові накладки на унітази у вбиральнях;
- дозатори паперових рушників.
Крім того, пасажирам запропонують скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Усе це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати в провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
"Пілотні" вагони отримають рейси:
- №75/76 Кривий Ріг - Київ;
- "Потяг до перемоги" (до 13 вересня 2022 року на маршруті №31/32 Запоріжжя - Львів).
Раніше ми писали, що 23 серпня АТ "Укрзалізниця" запустило два модернізовані пасажирські поїзди.