Депутати Європарламенту затвердили угоду про вантажні перевезення автотранспортом. Тепер ратифікувати угоду має Європейська Рада. Про це повідомили в Міністерстві інфраструктури України.
Зазначається, що угода почала діяти ще до завершення ратифікаційних процедур, після підписання в Ліоні в червні 2022 року. Вона скасовує для українських перевізників необхідність отримувати дозволи для виконання двосторонніх і транзитних перевезень територією ЄС.
Завдяки цьому документу українські водії продовжують використовувати українські посвідчення водія та сертифікати про професійну компетентність для водіння в ЄС, які є в наявності, без необхідності отримувати міжнародне посвідчення водія.
Термін дії угоди між ЄС та Україною становить 1 рік. Наразі сторони працюють над продовженням цього терміну ще на рік.
ЄС та Україні ця угода дозволяє впорядкувати транспортну логістику, яка була порушена через повномасштабну війну.
"Результат дії "транспортного безвізу" - збільшення товарообігу. За липень - вересень 2022 року порівняно з квітнем - червнем 2022 року фізичний обсяг експорту вантажів збільшився на 54%, а імпорту - на 67%. У грошовому вимірі експорт вантажів збільшився на 3,3%, а імпорт - на 38%", - додали в міністерстві.
Раніше ми писали, що 1 жовтня в Україні запрацював "митний безвіз".