"Понад 30% дизеля - "бодяга": на яких АЗС в Україні ллють неякісне пальне

Експерти перевірили якість дизельного пального у великих та середніх мережах.
"Понад 30% дизеля - "бодяга": на яких АЗС в Україні ллють неякісне пальне
Ілюстративне фото / Getty Images

В Україні знову почали масово підробляти дизельне пальне. Понад 30% солярки на АЗС виявилися "бодягою". Про це свідчить дослідження столичного Інституту споживчих експертиз.

Читайте також:

"Не встиг ринок оговтатися від дефіциту та стабілізувати ціни, як нелегали знову почали наповнювати його дешевим замінником. Стрімкість повернення фальсифікаторів на ринок зумовлена також тим, що незабаром повернуться акцизи на пальне, і воно неминуче подорожчає. А це тільки збільшить їхню маржу, оскільки працювати їм буде "цікавіше", ніяких податків вони не платили і не збираються", - йдеться в повідомленні.

Експерти перевірили якість дизельного пального у великих та середніх мережах: WOG, SOCAR, AMIC, PARALLEL, KLO, PRIME, АВІАС, ОВІС, SHELL, Avantage 7, NEFTEК, NPG, U.GO, UPG, "БРСМ-Нафта", MARSHALL, ESKO, "Укрнафта", PATRIOT, СПЕКТР.

Читайте також:

Зазначається, що в лабораторії перевірили за такими параметрами, як температура спалаху в закритому тиглі, вміст сірки та густина.

За аналогією з дослідженнями бензину експерти розділили результати на зелену, синю та червону зони. У зелену потрапили мережі, результати яких відповідали всім нормативам та мали "запас міцності" за якістю, синю - АЗС, паливо яких не мало порушень за вимогами профільного ДСТУ, але було на граничних показниках, червону - мережі, паливо в яких не відповідало нормативам стандарту.

Читайте також:

В Інституті розповіли, що насамперед перевірили головний показник дизпалива - вміст сірки. Фактично це головний маркер того, чи пальне дійсно зроблено в Європі. За українськими стандартами (аналогічними Євро 5) вміст сірки в паливі допускається не більше 10 мг/кг. 

Далі перевірили ще один значний показник - температура спалаху дизельного палива. Він може показати, чи не потрапляли в солярку сторонні компоненти, які можуть призвести, наприклад, до її займання при аварії. Температура має бути як мінімум 55 градусів, пояснили експерти.

Результати експертизи
Результати експертизи / expertise.in.ua

Раніше ми писали, що Кабінет Міністрів вніс зміни до постанови №1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації", які унеможливлюють потрапляння російського палива, нафти та нафтопродуктів в Україну.



x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK