"Фастфуд, який вбиває": мережу ресторанів Subway внесли до переліку спонсорів війни

НАЗК внесло Subway до переліку міжнародних спонсорів війни.
"Фастфуд, який вбиває": мережу ресторанів Subway внесли до переліку спонсорів війни
Ресторан мережі Subway / Getty Images

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло американську багатонаціональну франшизу ресторанів швидкого харчування Subway до переліку міжнародних спонсорів війни. Про це повідомляє пресслужба НАЗК.

Читайте також:

"Понад 500 ресторанів компанії продовжують працювати на ринку агресора, сплачуючи сотні тисяч доларів податків до бюджету РФ. Subway активно рекламує свою діяльність через підсанкційні російські соціальні мережі та доставляє їжу через сервіси "Яндекс", які співпрацюють з державними та правоохоронними органами країни-агресорки", - йдеться в повідомленні. 

Subway - одна з найбільших мереж у світі за кількістю закладів громадського харчування. Компанія працює в РФ понад 20 років, створила близько 6 000 робочих місць, налічує 550 ресторанів у 122 містах. Російська мережа Subway зараз є третьою за кількістю точок у Європі після Великобританії та Німеччини. 

Читайте також:

"Компанія заявляє, що турбується про здоров'я споживачів, але продовжує працювати в Росії, фінансуючи вбивства українців", - наголосили в Нацагентстві.

Як зазначили в НАЗК, після початку повномасштабного вторгнення Subway не повідомила про жодне скорочення своєї діяльності в РФ. Крім сплати податків до держбюджету держави-терориста, компанія надає робочі місця росіянам, підтримуючи російську економіку та рівень зайнятості населення.

Читайте також:

Особливістю бізнесу Subway є те, що вони працюють за системою франчайзі, тобто існує велика мережа юридично відокремлених осіб, що працюють під брендом Subway, генерують доходи та сплачують податки. У Росії франшизою мережі Subway володіє компанія Subway Russia Service Company з головним офісом у Санкт-Петербурзі. 

"Subway повідомила, що всіма ресторанами в країні незалежно володіють та управляють місцеві та головні франчайзі, тому ресторани залишаються відкритими в Росії. Ця заява в частині неспроможності впливу на власних франчайзі не відповідає дійсності та фактично вводить в оману", - додали в НАЗК.

Читайте також:

До того ж Subway у Росії активно проводить рекламні компанії через соціальні мережі "ВК" та "Одноклассники", які належать підсанкційній юридичній особі ТОВ "Компания ВК". Також Сабвей користується послугами доставки їжі через сервіс "Яндекс.Еда".

Раніше ми писали, що глобального виробника та постачальника різних продуктів харчування, зокрема морепродуктів, Viciunai Group, відомого під брендом Vici, внесли до переліку міжнародних спонсорів війни.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK