Національне агентство з питань запобігання корупції додало до переліку міжнародних спонсорів війни швейцарську корпорацію Nestle. Про це повідомляє пресслужба НАЗК.
"Швейцарська корпорація Nestle є одним із найбільших виробників продуктів харчування у світі, вона веде бізнес в 187 країнах світу. Попри російську агресію, Nestle продовжує працювати в РФ, постачати товари агресору та розширювати свою російську виробничу базу", - йдеться в повідомленні.
У всьому світі в лінію продукції Nestle входить понад 2000 брендів. Основні торгові марки: KitKat, Nescafé, Nesquik, Nestea та інші.
Станом на початок 2022 року швейцарська корпорація мала в РФ 7 фабрик.
"Попри те, що прибуток від російського ринку становить лише трохи більше 2% від діяльності всього Nestle, компанія і досі не наважилася вийти з ринку держави-терориста. Nestle пояснюють це необхідністю забезпечення населення Росії товарами першої необхідності, а також турботою про своїх російських співробітників. У Nestle в Росії працює понад 7000 співробітників. Це є суттєвою підтримкою для економіки держави-терориста", - розповіли в НАЗК.
У РФ Nestle представлена через ТОВ "Нестле Россия". У 2021 році вона сплатила податків на понад 25 млн дол. США. Однак, Nestle так і не опублікувала дані про свої доходи та сплачені податки за 2022 рік.
Відомо, що у 2022 році Nestle імпортувало до Росії напівфабрикатів та сировини на 374 млн дол. США, а за 9 місяців 2023 року - на 271 млн дол. США.
"Після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну у компанії заявили про призупинення експорту та імпорту в Росію, за винятком товарів першої необхідності. Проте полиці російських магазинів досі переповнені їхньою продукцією", - наголосила пресслужба.
Крім того, у жовтні 2022 року компанія під виглядом сухої молочної суміші завозила на територію Росії технічне обладнання, про що свідчить судове провадження арбітражного суду м. Москва №А40-24044/2023. Тобто компанія завозить не лише сировину для товарів первинної необхідності, а й намагається приховано направляти до Росії технологічне обладнання для розвитку власного бізнесу.
"Це доводить, що історія нічому не навчила швейцарську корпорацію Nestle. Ще під час Другої світової війни компанія працювала на два фронти, постачаючи свою продукцію до складу сухих пайків німецької армії, і водночас експортуючи її до країн антигітлерівської коаліції", - нагадали в НАЗК.
Раніше ми писали, що НАЗК внесло дві провідні харчові корпорації PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни.