Компанія розповіла про компенсацію абонентам через незручності, пов'язані зі збоєм.
Мобільний оператор "Київстар" повністю відновив усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів. Про це повідомила пресслужба "Київстару".
Зазначається, що "Київстар":
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Як пояснили в компанії, планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:
- абонентів передплати з 22.12 по 21.01;
- абонентів контракту, зокрема тих, хто користується послугою "Домашній Інтернет", з 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів "Домашнього Інтернету" та "Все разом" з 1.01 по 31.01.
"Усе відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом", - йдеться в повідомленні.
Раніше ми писали, що 12 грудня в роботі мобільного оператора "Київстар" виник масштабний технічний збій.