Бренди продовжують йти з платформи Маска через антисемітський контент і його образи

Тепер на Х перестане рекламуватися Walmart – найбільший роботодавець США.
Бренди продовжують йти з платформи Маска через антисемітський контент і його образи
Marques Thomas / unsplash.com

Walmart, найбільший роботодавець у США, припинив розміщення реклами на платформі X, що належить Ілону Маску. Як заявив їхній представник, компанія знайшла більш ефективні платформи для охоплення своєї цільової аудиторії.

"Ми не розміщуємо рекламу на X, оскільки знайшли інші платформи для кращого охоплення наших клієнтів", - повідомив представник Walmart.

Справжними причинами цього рішення, повідомляє Reuters, став не лише антисемітський контент, а й образливі висловлювання Маска щодо рекламодавців.

Крім Walmart, нагадує британське інформагентство, нещодавно призупинили розміщення своєї реклами на платформі X також такі великі компанії як Apple, Walt Disney і Warner Bros Discovery. Це сталося після публікації звіту Media Matters, в якому стверджувалося, що реклама брендів з'являлася поруч із антисемітськими постами.

Після виходу звіту X подала до суду на Media Matters for America, а власник соціальної мережі мільярдер Ілон Маск дозволив собі використання ненормативної лексики на адресу брендів, які почали прибирати свою рекламу з платформи після скандального посту Маска, в якому він підтримав антисемітську теорію змови.

Раніше ми писали, що Ілон Маск має намір зробити соцмережу X платною для всіх користувачів.



ТОП-Новини

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK